Adv

Thursday, March 13, 2014

Selamat Hari Wanita


Assalamualaikum


Selamat hari wanita yang jatuh pada hari sabtu yang lalu....baru berkesempatan nak write up....

kepala pun ada pening tengok berita mh370 hari-hari....masih berharap misteri kehilangannya dapat diuraikan....dan semuanya dalam keadaan selamat hendaknya....aku pun tak tahu apa yang tersurat dan tersirat....hanya doa mampu kuberikan....#prayformh370...

minggu lepas balik kampung kuale..lama benoo tak balik kan...selalunya datang singgah kejap-kejap saja...kali ni balik ada sedara kenduri...ha terus ajala pergi kendurinya...

dekat umah opah darat tu...masa muda belia dulu selalu datang rumah opah darat ni...opah darat ni adik-beradik dengan arwah mak yang aku...kiranya close aaa....rumahnya yang ke belakang lagi..mak aku cakap dekat lokasi filem lang buana yang senario berlakon dulu tu...dalam kebun duroyan....

kitaorang ni belah pengantin perempuan......suaminya berketurunan siam pattani ...rombongan dema datang dengan van siam ha besaq tu....pandai berbudi bahasa...datang bukan tangan kosong..siap ada bawa makanan macam-macam tapai pun ada....memang cakap siam pun...dema pun tengok tak fasih dan tak faham kot bahasa melayu....yang wanita-wanitannya pakai dress atau maxi tu warna pink...lawa aja sedondon....mak aku nak snap dengan dema..aku cakap tak payah la....ampunnnnnnnn..... ^---------^ 



faizi bomb the pic.......




selamat pengantin baru...semoga berbahagia hingga ke ke jannah....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
wanita-wanita dari tiga generasi...chemistry sangat kan...tau tau dah sedondon biru......berlatar belakangkan pokok duroyan....



Selamat hari wanita mak,maksu dan aina...dan wanita-wanita semua....









p/s:nanti aku hupload citer terjun tiruk kat sg.perak...tunggu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...