Adv

Monday, March 24, 2014

Road Trip To Johor | Pasar Karat I Johor Bahru | Part III


Assalamualaikum

Story lama ni....baru nak up...jenjalan pasar karat dua malam berturut-turut....kiranya gabungan loken + gerbang malam kekdahnya....jum layan pic...aku ni kan peminat the pickers...memang layan aa barang rare...kalau aku kurusss seperti dahulu kala memang aku rembat tshirt sezennn tu...camna ntah ejannya...aku dulu memang pakai tshirt sezenn....beli jeans pun kat loken...zaman tu loken kat nasmir waterfront...area pekan lama..lagi havoc dari sekarang.......down memory lane sungguh eh.............  ^---------^ 



mee rebuss bandung tu pedass....fuh.....

dah lepas makan kat lorong belakang meldrum ni...jum menapak pasar karat...ha memang susah nak parking jugaks aa..menapak....boleh burn fat.......

harimau selatan...............
akim habis hati...dapat baju running man............
beli air macam-macam perisa........
sini banyak juai patern camouflage tu...baju askar celoreng celoreng hijauuu tu...dari skirt maxi dress seluar jacket singlet...aku tak beli la...tak daq saiz..beli untuk zaa ja legginng
sampai JB yaww........
ni kat depan pondok majlis ni....sini karouke boleh...joget lambak pun boleh....gerek sih sini....makcik pkcik ya.....
kasut lagi
dan kasut lagi.............

tshirt yang rare.........sapa kaki bundle memang suka la............
bikers banyak pilihan di sini........kalo nak beli mask tu kan............
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

eh tak habis-habis lagi usha abang aku eh....dia lagi window shopping punya orang.......
- us -
tunggu episod makan lepas ni........




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...