Adv

Friday, March 28, 2014

Harold's Bread


Assalamualaikum


hari tu ada nampak instagram pic kedai ni...tercari-cari la mana kedai ni..masa jalan - jalan tu dah ternampak..tapi tak sempat terjah lagi...ha ni baru berkesempatan ...

quit ok la...juai roti ada, desert ada, spagethi pun ada... harganya pun ok la..tapi macam sesuai yang mementingkan kesihatan....and diet...nampak sangat ko menkedarah punya orang kan......... 

lokasi: jalan bijih timah,ipoh...landmark...berhadapan dengan Plan B...tapi tu la area sini susah parking...aku slumber badak parking takdaq lot...kalau kena samannn masak lah ko monaaaa oiiii........

oh yer depan plan b ni kan ada gerai-gerai cina....masa aku jadi kerani lawyer dulu member aku recommend mee hailam pakcik melayu ni...ha yer...ada pakcik makcik melayu meniaga dalam kedai ni...memang sedap style cina..ha makcik tu...memang makcik tu pun cina muslim pun.....bila dah koje yang sekarang ni....memang aku recommend officemate pulok ...masa aku memula koje dulu la....

sekarang ni dema tak meniaga kat situ dah rasanya...masih terkenangkan kesedapannya...no one can beat them lol......^---------^
noks...ko mampu makan tomato ajer.....nak kulit chantek macam i haruslah makan tomato...........
with buddy...ha sesama order yang set punya...

ini la setnya..next time nak order ala carte pulok..nak try kopi ais....






hadapan kedai....ni aku tengah menung tengok orang....

ni nasi ayam fuziah...pueh hati bebeno...dapat makan kanji...aku macam tak selera makan nasi semenjak dua menjak ni....dapat kanji....perghh...nikmat....alhamdulilah.....air buah kat sini sedap dari francais lain...sekali habiss daa....time cuti sekolah memang sold out aja kedai makan......


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ni sapa letak ayor cincau bungkus sini........



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...