Adv

Tuesday, March 18, 2014

Big Bad Wolf


Assalamualaikum


what the fox say....teng...teng...teng.........lol macam lagu tu kan...ha akhirnya dapat ku jejakkan diri ke big bad wolf...sebelum ni aku aim aja....aku perati dah lama aja... alhamdulilah....dapat gaks pergi........bulan febuari punya cerita ni...eh story johor tu tak habis lagi ek....malas pulak nak story... ^---------^ 

lokasi MIECC,sebelah The Mines.Sri Kembangan...

p sini sesattttttt...dah sampai pekan sri kembangan patah balik...rupanya sini dah dekat balakong ...kajang semua tu..peghakkk aa tak pernah sampai...main belasah tengok signboard..last-lastnya aku call member yang pernah datang sini...ha pa lagi cari jalan masuk sini aa.... tak p pun sopping complex the mines tu..aku pun tak pernah masuk ...kitaorang terus parking dalam MIECC ni....ok lah rega parkingnya....nasib tak maheii...kalo tak memang aku caruttt..... naik tangga ke tgkt dua...folllow aja ha signboard nya....dewan ni menghadap orang maen golf......

gambo aku memula snap sini........hilang...ni kiranya gambar ni aku snap balik....heran aku...virus apa memory kad aku ha......

member cakap, bawalah beg siap senang campak buku kekdahnya...tapi masuk-masuk aja dah di beri kotak....ha...mudah...belek-belek punya buku...aku rasa bukan macam nak beli...macam nak baca dalam tu...haih aku ada jumpa buku biodata pelakon hollywood lama...tak amek la lagi..sekali cari balik,haraaammm non ado...isyk selalu camni..lepas ni mana dah suka tu amek la dulu........

aku agak frust, nak beli buku tourist guide pocket tu..banyak negara yang aku nak takdaq...best selling aa tu..yer lah..pergi ni minggu penghabisan...ada la beli sikit-sikit...majoritinya buku di jual di sini dalam english....aku speaking dengan staff di sini...........sangat-sangat OH MY ENGLISH okeh....seronok gaks speaking...hahaha...walau ke laut ...........dalam......


tag oren tu DISKAUN PRICE!!!yahooo....
nampak kan.....dok baca buku - buku semua ni........
untuk kengkanak lagi aaa macam-macam..buku 3D..games...memang banyak pilihan....
 at cashier.....tu la kotak yang di bekalkan untuk shopping buku...................
ni kat luar....wah banyak kan poster....nak beli idok la...sapa yang collectible item mesti suka punya.........
mencari available light....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

:-)


mak aku pun beli buku masak-masak...memang dalam english kan...mak aku cakap dulu-dulu memang belajo masak buku tulis orang putih...mana ada melayu....wah kerlasssss mak aku......buku masak muffin...raya nanti kita buat.....rembat buku biodata sophia loren ka....audrey hepburn ...ka elizabeth taylor...aku ni ruper runner...aku carikan...pastu tunjuk kat mak aku...kot berkenan...memang sukalah pelakon lama-lama tuh....chantik sangat gambar diaorang...classic yang mahal...... endingnya,book hunting ni...memang sikit ja beli........jadila..janji yang kita suka kan....eh yang jualan buku bahasa melayu tu selalu buat kat PWTC kan....ermm...KULOMPO lagi....

owh iya bebaru ni big bad wolf ada kat penang ualsss.......

thanx to mr huby sudi bawak p sini......owh iyer aku yang drive p sini...ketor kepala lutut bila motong lori trailer bagai....kuss semangaaatttt............

lepas dari sini jumpa adikku yang praktikal kat balakong tuh...ha sekali harung aja....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...