Adv

Wednesday, July 31, 2013

~ Wordless Wednesday ~ photoshoot - white room


Assalamualaikum


Hi semua......Ecece....tak terkata ari ni ya...kemain tajuk....Buat kesekian kalinya hari raya kami suami isteri.......memakai baju sedondon.......psttttttt........dan berjaya pujuk mr huby ..untuk photo shoot....yahooooo...........nikmat mana yang hendak kudustakan.....

Sesi raya photoshoot - white room berjaya dilakukan......Ada promosi Ramadhan dari Colour Pictures......korang boleh like FB page diaorang.........Cepat cepat grab promosi ini sebelum kehabisan.... untuk further details ya MSG/WHATSAPP/CALL:AMIE:012-5697931...... ^---------^  

Dah nak photoshoot haruslah mendandan diri...nak makeup bagai kan...barulah cung gambar-gambar u alls....tak susah la photographer tu nak edit bagai muka korang.....hihihihihi.....Aku hire makeup artist aku laaa...my buddy ini...ini dah kali kedua dia makeupkan aku..aku suka dia, sebab tau nak touchup muka aku camner....supaya mataku jadi bullllllatttt......tak sepet gituh........nak hire dia,add FB dia okeh...Hayumi Kiddo...untuk nak photoshoot,tunang ka,nikah ka,kawen ka...............


 makeup untuk p function - hi tea....


with my mua

Makeup untuk photoshoot - studio...request simple,plain jer kekdahnya.......tak mahu uper draq quenn!!.......she's know my taste very well...sememangnya dia, makeup aku simple yet natural aja....siap sound ini makeup siang ya mona......kiranya kalau malam lain style nya....aku photoshoot ini malam...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
done....
buddy segiempat tepat...ala min nampak sipi sipi aja...
alolo min.....
us...butang baju melayu mr huby gift dari sabah....tq adikku munir....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
our lovely shoot...sweeeet............



 - the end - 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...