Adv

Monday, July 29, 2013

Shopping Raya......


Assalamualaikum

Hi semua......Weekend hari tu kami terjah aa bandar taiping untuk shopping raya...al maklumlah untuk adik adik aku yang lelaki dua orang ini...mr huby pun orang sini kan...jadinya turun sini.....eh aku bukan taraf pavilion okeh...berbelanja ikut kemampuan.......quit okeh la harga di sini sepadan dengan quality nya...aku dalam tak berapa ada bajet ini...terrrrrrrrsambar sehelai jeans...sebab ada saiz & kainnya macam getah...sesuai benau aku yang kurusss ni.....dapat less lagi sebab tauke kedainya...mrhuby kenal sejak secondary school kekdahnya..... 

Phewww....susah jugak shopping dengan 2 remaja ni...cerewet gila....semua kedai nak masuk...fussy dari pompuan!!!!

Dapat ler apa yang diorang nak...cuma kasut jer tak beli lagi...nak nya berbrandedddd saja.....tunggu la kot kot ada orang nak sponsorrr...kak yong ha ni idokkk...non ado!!! aku pun tak berkasut raya tahun ini...recyle aja mana yang ado.....Tahun ni kan dapat bonus berapa jer........jadinya berbajet bajet la..... .^---------^ 


market taiping yang rare & unique....senibina bumbungnya yang mahalll tu....
mencari budak hilang.....
pheewitttt...songkok baru....
paksa bebudak ni snap pic...susah bebenor...hot stuff betol!!

-
-
-
-
-
-
-
-

okeh.....baru dapat...bertiga3 an.....

try try baju aqim...adik aku ni susahhhh nak jumpa jeans yang fit dengan dia...badan kurusssss pinggang kecik....seluar nak kena panjang....dapat la kat taiping saiz dia.....tahun lepas punya..udah tak muat...sapa nak bagi ...saiz kechik uper hg ni....
mr huby dah berkenan jeans mustang........tapi tak jadi amek....bajet non ado lagi...lain kali yer abang.........style style aaa jeans kat sini...^---------^
mercunnnnn...aku main mercun pop pop aja....

 Beriftar bersama family....bonding time...sebelum ini pernah buat entry Iftar dah...mana tau korang nak port makan luar kan..........

juadah iftar...loc: Restoran Asam Pedas Kamunting...lauk-lauk ini kena cedok sendiri....aku ini jenis tak kuat makan nasi...ha bertambah nasi aku ari tu...sambal belacan memang pedas & menyengat...itu yang sedap..Alhamdulilah..... memang p ini...full house..siap tambah meja lagi....
letihhh bebeno ya....
choco top....sekali .............

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

wahhhhhhhhhhhhhh......................pic of the day....

Sekian sahajalah coretan ini...selamat menjalani ibadah puasa di 10 Ramadhan terakhir ini....^---------^



 - the end - 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...