Adv

Monday, January 18, 2016

Makan Hotel


Assalamualaikum



seronok makan buffet kat hotel nih..kosnya bawah RM30 jer..macam2 hado...dari entree, main course hingga ke dessert..dalam banyak2 tu aku gemo desert aja...tak rugi pun kalo makan kat hotel nih..kalo jenis reti...

makan kat syuen hotel untuk meraikan waga2 yang bertuko unit...^---------^

ini jer yang aku makan..........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



barisan jelitawan..matikla kena kecam...qu putih qu putih sangat pose weaalsss......
sedas pose..lepas baca yassin di hari jumaat yang baraqah...
buffet dinner kinta riverfront hotel



lauk pauknya sangat sedap..ini aku puji..dessert biasa2 saja...

  


komentar aku makan hotel nih: 

tapi kalau aku rugi..sebab aku kenyang di mata..bila tengok banyak2 nih jadi tak lalu makan...aku tak ambik semua pun..tengok aja makan org sebelah...maybe next time, boleh belajo lagi makan kat hotel semua nak rasa....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...