Adv

Wednesday, January 29, 2014

Walimatulurus Sofea + Huby | Kuala Terengganu | Trip to Terengganu | Part IV | Finale

Assalamualaikum


Port last kami,sebelum berangkat balik ke perak....tentulah keropok lekor...na...na...terengganu kite....senyum sokmo :-) port baek punyaa....keropok leko ni....nak p sini pun sesat ....bas pun pusing berapa kali...nak cari jalannya...siap tanya orang tempatan, pastu GPS lagi.....jumpa la jugaks.....B.T.B. bukan batu tikam batu.......Kg.Bukit Tok Beng...masa SUKNA dulu pernah kirim kopok sini...tu yang tau sedap dia tu....

tak sangka pulak driver2 bas ni nak bawa mari sini....ada officemate aku tu mengidam...ha beli lah sekali ...udah rezeki dia la tu......aku bab-bab ni, tak nak story dulu...takut tak pergi sini kan.......kita ni penumpang....hihihi........ 

yang aku lak udah uper promoter sini,makcik pokcik macam blur gaks napa mahei kan...kopok kering dan kopok lekornya...macam compare2 lah tempat lain...aku terus zastt aja...sini memang sedap...tu sebab harga uper ni....LOL.....baru la dema faham...aku ni promote bagai, ingat bajet dapat kopok free hapa.....kopok leko dah goreng sini,pun sodap....ajer ya time panas-panas goreng tu...dengan laponya semua sedapppp belaka deh.....jelly kelapa dia pun sedap....pic non adooo....udah kena ngap....  ^---------^



beratuq habaq hg................servis vacuum pun ada sini...untuk nak tahan lama & long distance kan.......
nampak kan signboard tu...lokasi: seberang takir....
ni...4 family punya ni...eh aku rasa der lagi kopok lekor ni.....malassnnnya nak goreng........
pillow neck tu aku beli kat bukit bunga...aku tengok ramai yang beli....ha apa lagi sambo satu......aina...hg kenapa....jerungen tu............

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

sayonara......tadaaa.......

fuhh...akhirnya penamat story trip p terengganu ni....jikalau nak review.........



nota: inalilah kpd arwah opah yg folow kami ni....dia ustazah mengaji keluarga maksu...sakitnya cuma demam panas...telah kembali ke rahmatullah tahun lepas...
2014....al-fatihah...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...