Adv

Sunday, January 19, 2014

JOM FIT with Kevin Zahri


Assalamualaikum

ha..tulisan besoo lagi aku tajuk ha...menunjukkan betapa sengal sengal satu badan setelah exercise 3 jam jum fit bersama instructor terkenal Kevin Zahri...

wahh...sangat awesome,malatop kebabommm....boleh pecah - pecah lemak tepu aku ha...

sesi ini, di join sekali team jum kurus...jadinya ramai la dalam town hall tadi...aku walk-in aja...bayar masa register..hanya RM40...memang beerbalooiii.....

aku bagi link web sekali...senang ualllss gorjes terjah...kalau ada hupdate terbaru senang korang join...jangan cakap aku tak bagitau pulaks.....yang ini jom fit....jum kurus lain pulaks....team jum kurus ni pun dah mula sesi training...........






yeah...saya nampak saya di situ..........
ni sesi soal jawab...dok dalam bulatan yang besar...member2 aku semua menujukan soklan..yang aku tak....tapi aku dah dapat jawapan dah....bagus kevin ni, dia briefing jawapan tu dengan lengkap dengan bahasa yang mudah difahami............
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
selepas...yeah burn fat...agak-agak dapat tak burn 1000 kcl....

sesi tadi ada warmup,circuit training - masa ini, dah rasa nak keluar pintu....nak muntah rasanya.....tahan jer la........ ada zumba,hi-lo,body combat and last sekali cooling down ada balancing.....sangat enjoy ... buat mana yang larat sahajalah.....hanya anda sahaja yang kenal body anda....  ^---------^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...