Adv

Monday, May 18, 2015

Familia Trip | Kundasang | Hari Kedua | Desa Cattle Farm | Part V


masuk aja dalam van aku pitam...mengholoh kejanya...tahu2 dah sampai..memang trip ini fast game sungguh...yang aku dah blur2 bangun...

tengok2 dah sampai cattle farm yang famous amous nih...ada bayaran di kenakan di pintu masuk...dan van kena lalu tempat cuci tayar...tak nak bagi kuman kat ladang lembu ini kan...

sangat new zealand ualss...luas mata memandang...hijau yang mendamaikan...menyejukkan perasannn...hilang letih di badan....terpakuku memandangmu....subhanallah.... 
^---------^


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku memang teruja lebih..tengok on9, sapa2 p kundasang mesti port wajib datang sini...dah seting siap nak posing bagai kat sini....


sebelum nak masuk kandang pun ada laluan - basuh kasut.....

masuk sini pulak beli rumput....bkn sebarang rumput...dah habis rumput beli susu pulak...macam budak2..bagi susu botol...

ha kat sini, ada story, family aku semua lari dari aku,...nak tahu kenapa....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-







storynya aku jerit kat sini....hahahahhaha...sebab masa aku bagi lembu tu minum...mukanya macam menyondol2...apalagi jeritlah aku..gegak gempita bumi kundasang ini...family aku semua buat tak kenai....yang orang dekat dgn aku siap beristigfar lagi...Astaghfirullah....ampunnnnn ya............ 


kita ke luar pula..tengok kambing.........





 tengok kandang lembu pulak...jalan kaki sebelah sana...
  
 


udah penat semua..jum masuk minum fresh milk...hambik ko!!! beratoq panjang beli fresh milk...ada juga yogurt, dadih , aiskrim semua....tapi susu kambing dah sold out already...

dapat meja - lepas lelah....kat cermin tu boleh tengok susu lembu di perah guna mesin....memang canggih dan bersih kat sini...

 



tips: kalau minum kat sini fresh milk...minum kat sini aja sampai habis..bawa turun dah tak elok basi...usahla...kat kota kinabalu pun ada jual juga..tapi tak fefeling new zealanddd lah macam kat sini.......





beso2 bunga lily kat sini....geram aku..aku dah buang dah lily aku..lama tanam haram berbunga2....

acara posing mosing.....yeahhhhaaaaa........

muka habis hati......



 



rasa nak bertamu di sini lagi menghirup susu segar terbaik dari ladang........menghela udara yang nyaman di kaki gunung kina balu ini.......ada jodoh kita kembali......



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...