Adv

Wednesday, February 4, 2015

Street King | JK1M | Musim 4


Assalamualaikum


pagi2 mari pukul 730 timbang dulu...

hmm..hampagasss....tong gas..berat aku naik 500g.. apa kena ntah...aku rasa sebab diet salah...aku ada makan dua kali fast food..hambek ko!!fast food kan processed food...ok tabahlah hati...jangan harus makan dah...harap mgu depan ada la turunnya jangan naik lagi udah...

berkumpul semua...depan KBS ipoh ni...briefing oleh team leader dan duduk dalam group...dapatlah task masing2...kekdahnya macam explorace race @ amazing race.......setiap task @ soalan tu kena jawablah.. dan setiap check point tu kena wefie dan wassup kpd team leader...

routenya dari KBS - Hospital - Area Loken tu - Padang Ipoh - Kopitiam - Tugu JWW Birch (Clock Tower) - Kok Heng - UTC - graffiti area Masjid Panglima - dapat pulak task lain sini...ajerya trick dek adly team leader nih...pak guard situ bgnya...ha di sini ada buat workout...ko mampu jumping jack, squats depan orang .... orang mandang ajer la...yang ini nak pitam patah balik ke dataran Railway Station yg tugu Perang Dunia Pertama tak salah aku lah.....ha masa ni dah ada yang tak larat...sapa tak larat chief akan ambil...aku masih meneruskan...aku kalau bab-bab ni perjuangan harus diteruskan..... teruskan lagi sampai ikut short cut fair park terus KBS.....mmg dah rasa aku herettt aja kaki...sakit sangat dah penat semua ada...

mula-mula sampai.....muka fresh kan....

tasknya kira tangga hospital....













nampak tak...kena workout kat luar ni....

yang ini kena patah balik...mintak nyawa....



akhirnyaaaaaa............berjaya sampai....kalau tak ingat malu...memang rasa nak baring terussss nampak lantaiii tu.....tahniah semua.......... ^---------^ 






pic bawah credit to hafiz....dia leader kitaorang..... dan setiap check point tu kena wefie dan wassup kpd team leader...

- 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...