Adv

Thursday, July 24, 2014

Iftar Casuarina @meru


Assalamualaikum

 
25 Ramadhan baru merasa berbuka di luar..nak hampiri hari raya ni...tahun lepas macam kerap jugak berbuka di luar...tahun ni berbuka di rumah sahaja..mungkin dah terer masak kot..... ^---------^ yer la sangat 

for booking korang roger-roger casuarina

ok lah berbuka kat sini...memang ramai umat...aku tengok..tang desert memang laku..kuih muih tradisional...cucur udang beratoq...kuewtiaw ....fuh...boleh direkemen....

aku ni dok amek makanan, makannya bukan aku semua...takper janji kita tak membazir..makan habiss...aku tak kosa nak snap  buffet tu semua...busy like a bee....hek ek....

  

kan..busy...

aku tak rasa kuewtiaw tu pun..tapi..mmg ramai beratoq...
ni jer aku makan nasi...beratuq awal dapat nasi mandy + kibas...sedap...kibas tu masak golek...fuhhhh...lauk campur aku tak amek pun...tengok macam menyelerakan jugaks..ada sotong janggut banyak tu....ada peghaaaqqq sikit tengok sotong tu....


duroyan kat luar..ha kopek sendiri lah.......
 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

haruslah tempek muka tuan tanah kedaung.......



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...