Adv

Thursday, June 26, 2014

Lokasi Menarik & Bangunan Bersejarah Ipoh Perak


Assalamualaikum


yer za...kembali bersiaran di dunia blogging ini...memang nak write up...kebussyan melandaan dan kemalasan melanda...bila tengah ada idea ada busy pulak..bila malasss...ermmm....sebab tangan asyik pegang phone..rasa nk write up kat phone aja..tapi macam tak boleh pun...

so up pic yang dah berkurun aku save dalam phone ni........dari mata jiwa....aku.........

sebelum ni aku pernah up entry ni...IPOH


aku basikal tua....


kat sini uper france..yer ka france...sampai pun tak pernah....
aerial view...from Hotel Syuen
tokong tepi sungai ni ada sejarah...masa Nippon memerintah Malaya...ingat ingat lupa sejarahnya...
aja gemo snap kedai ropa ni...tingkap pintu bumbung ....walllah....memang jiwa la.....
bangunan perak darul ridzuan di awal pagi....
bangunan perak darul ridzuan versi hitam putih....
FMS bar...tengah renovate...dedulu masa aku koje kerani lawyer ...selalu nampak tourist snap bangunan ni..dulu warna ungu...pengantin cina pun selalu buat outdoor sini dulu...lawa tengok dalam pic....international photographer pun ada shot sini.....kagum....

Padang Ipoh

layan game rugby 15s askar vs polis...sempena kejohanan rugby liga perak...panass tak hingat ..silau direct ke muka...aku rasa dah rupa wrestling...body contact...

line up

MURAL

Ernest yang pelukis mural tu warga bosnia..yang terbaru dia dah lukis 8 kesemuanya...aku pun masih tak jumpa lapan lapan tu lagi....ater aku dahlah drive ...lagi nak mencari..memang tak jumpa la...up apa yang jumpa sahaja...

entry MURAL inilah...pic aku ada kat tourism malaysia perak...






daa...jumpa di siaran akan datang...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...