Adv

Wednesday, May 14, 2014

Larian Keputeraan Sultan Azlan Shah 2014 | Kuala Kangsar | Perak


Assalamualaikum

 
Masih segar dalam ingatan...terus up story larian ni...apa......tak percaya ker aku yang gemok ini join larian....^---------^

sudah publish dalam paper sinar  & peraktoday ni pulak..ha korang boleh bacalah...ramai gaks yang tak tahu pasei larian ni............

seronok gaks gathering uper ni..dah uper family day rasanya....acara gaya hidup cergas......reramai join larian....

di hening subuh..mata kedip2....sambil berkumandang lagu malaysia ceergaaaass aaa.....
mula larian di sekolah clifford....posing dulu pepagi subuh keredek ni...hamboi yg blkg tu...baru nak pin baju...atlet sangat....
lakibinik posing dulu....
Raja Nazrin mencemar duli beramah mesra dengan pelari-pelari......ni mrhuby yang snap ni..aku tak tinnggi nak snap uper ni...

Di garisan permulaan..memula aku nak lari..sekali kena tahan..belum lagi ...kami acara 7km..memula lepas dulu tu 15km...haih tak sabo nak lari ka pun yong...:-) menyesal aku bawa beg kamera....fuhh....rasa nak campak aja....bukan sempat nak snap gambo pun..guna handset aja senang....itu pun mana yang sempat aja la..

Ready set go....bermulalah larian Hari Keputeraan Sultan Azlan Shah bagi kategori 7KM...routenya bermula dari sek.clifford - stesyen keretapi - dataran sayong - clifford...




Raja Nazrin angkat tangan kat i ker....idokkk.....perasannnn

sambil sambil aja snap..gegarrr...nampak tak 3KM...


Sebelum naik jambatan ni balik, kat corner tu dah ada bomba tunggu nak sembur ayor...seronok weh...sambil lari-lari anak....bomba siram air..tempat laen ada uper ni tak...non ado kan...sekali time kami,dah habisss la...partner larian aku dengan cuzzie aku aina...ha dengan dia ajalah...adik beradik lain dan mrhuby atlet mana nak tunggu kami...dema pelari pecut semua....^---------^

kat sini gaks kawan aku boleh tegur aku dari dalam umah...ha sembang sambil jalan jer...aku pun tak tengok dia...ha boleh gituh kan....aja sha na na.....

first time ni aku posing di jambatan sayong ni...
tarian naga ni memang bagi semangat lah....

hampir ke penamat dah ni...............

patutlah ramai orang suka morning walk or slow jog pepagi...sedap aja di buai angin pagi....memang segar aja...lepas ni nak selalu morning walk.....badan pun macam sihat dan segar bugar.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
alhamdulilah...berjaya habiskan...urusetia pangkah dulu kat no kita tu, dapat air mineral....ha masa pitstop drink tu...minum separuh cawan aja...memang tak boleh minum banyak-banyak masa lari kan....dapat beg souvenior..dengan aiskrim....hilang dahaga dapat aiskrim....
masa dah sampai penamat ni..kemaen lari bersungguh...siap lompat atas tamat tu...mak aku cakap ada orang laen snap masa aku buat aksi tu...hahahaha...lepas geram punya paseii...ingat senang nak habiskan larian 7km....kasut aku sebelah terkoyak tapaknya...aku pulak injured ...jalan pun tak betol....aja sapu minyak panas minyak angin aja.....urut tak boleh sapu minyak aja...........

ni tshirt kiwan.. E - for boy
meh kobek ape ada dalam beg ni..sebab aku tengok ada orang pakai medal...macam-macam ada..tak rugi bayar pendaftaran RM20...ada stocking sukan panjang brand mizuno,sampel minyak panas,dengan medal....
haha...teruja habis dapat medal...make me happy........mesti kiwan cakap...apa kehei yong ni..nak kokak medal pulok.....
peminat penyokong kami..i love u allsss....muncho...
Habis acara larian ni ,aku injured...tak boleh jalan..upayer mrhuby dah g tempat medic..disapu minyak panas...yang aku idoklah menuju disitu....first time mana tau....ha hasil gambo bawah ni..aku suruh adik aku EE snap...alang-alang dah bawa gear....

owh yer...keputusan larian hari ni...

tempat pertama jatuh kepada : 

1.aqim
 lepas ni aqim nak join international run ipoh...yong boleh jadi supporter kamu....
2.syawal
3.EE
4.omaq
5.naem
6.kiwan
7.aku bersama aina
 
Kawad senyap dari Navy...syabas persembahan yang hebat...baling senapang sambut....



comeiii......anak Raja Nazrin ni.....girl ni comeiii sangat....... ada kat kamera maksu....haih dapat tengok depan mata pun dah puas....mak aku lagi lah siap pegang tangan dan tangkap gambo....habissss hati.......

comeiii sangat anakanda Raja Nazrin....
BTS...EE taking photo...
dah habis acara jum balik ke parking kereta...

pavilion

MCKK
tak pernah tengok game rugby...tengok jap..ganaih dema ni..uper gaduh di padang....haih mrhuby suka la..dia kan ex player rugby....dia kata dia maen untuk 7s lagi best..7sebelah...ishhh aja atlet....
lunch kami....terima kasih paksu & maksu....udah petang baru makan nasi..semua dah melepet....letihhh ooo....sedapnya sambal belachan paksu buat cicah pulok rebus pucuk ubi....fuhhhh.......ni paksu suruh tgkp gambo...bagi kat pakcik katanya...sebab ada ikan belanak tu..feveret pakcik katanya.....
adik-adikku saja yang makan..mat periuk ni...sebenonya nak pergi 8th miles....mak aku ngidam minum bittersweet..air serai tu...sekali p..baru nak buka pulok...ha nerus mat periuk...western food highly recommend di mat periuk ni....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

thanks mrhuby...walau jog slow...tapi jauh tinggalkan aye ha...



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...