Adv

Sunday, June 2, 2013

Birthday Boy | Mei | Mr huby | EE |

Assalamualaikum


Hi semua..birthday boy bulan Mei ini....mereka adalah mr huby dan adiiiku Ee....jadinya sambut la sekali....save bajet...biasa aja sambut kat rumah dengan ahli keluarga semua ada....kakak and adik ipar pun join sekali...meraikan abang kesayangan ni haaa....:-) aku ni selaku jkkk majlis..organizer la kununnnnn ada la buat request apa yang patut....terima kasih daun keladi semua......walaupun simple ...kehadiran dan meraikannya itu bermakna............


aku kemain ehhh siap demand dekat emak lagi..nak bihun singapore la...sekali dengan cabai hitam la...dengan telur la....bila dah ada depan mata.... tak lalu pulak aku menkedarahnya...:-) dalam lalu tak lau itu, penuhla jugaks sepinggang aku makan.....sedappp......kalau air tangan seorang emak mesti sedap kan............ ^---------^  


air minuman adalah cocktail...sedapp....ala ala punch fruit....aku ni semua sedap......
ayam ni beli kat ayamas....paling laku...
cheese cappucino

kemain dema ni...kek ada dua..satu aku order officemate aku - kak nor...red velvet..memang sedap...lemak bermanis bagai....lagi satu adik aku beli secret recipies...pun cheese jugaks.......cheeeesseeee.......manis lekatttttt letingggg...aku tak berapa suka manissss manis....jamah la sikit sikit....


birthday boy...


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nanti birthday i nak handbeg tau........tak bagi kek pun takpa....: -)



Selamat hari jadi kedua-duanya...semoga diberkati IILahi dan dimurahkan rezeki.......amin....



 - the end - 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...