Adv

Wednesday, May 15, 2013

Konvoi Motor : Part I.



Assalamualaikum



Hi semua .....dah lama benau blog ak ni xhupdate nya...kengkonon bz sgt la kan....adaker org baca blog aku ni pun...perasan lebihhh.....
Baiklah seperti yang dijanjikan aku akan upLOAD pic konvoi motor aku with mr huby...
Konvoi ke selatan...ipoh- port dickson - melaka....kebas xkebas la badann korang oooiiiiii.....padan muka ak...adventure ler kan....hamek azab...aku cuba recall apa yg aku igt...not enough memory gaks aku ni pun.....hihihihihihi...


r&r ulu bernam...take5...

ni la hostel kitaorg...rotary hostel xsalah...mmg *vintage* habissss...bilik ayor pun kat luar...wahh..ak mmg wanita kmpg dsini...bwala bju sepersalinan siap g bilik ayor tu ha....jenis asrama tu...pintunya jenis zaman koboi....sang suami mmg jd parkguard luar la......

tol seremban....chantek & unique kan...bumbung minangkabau....

hi tea- cuaca time ni bahang habis...panas pantai kan....dema pakat2 la masak air teh O panas....ko mampu buat dlm periuk ni......cicah dgn biskut empat segi & biskut lutut....

sunset di port dickson

training dart....ada game dart nnt...

the end part 1....eh eh ada lg...ak upload pic makanan ya...apa yg aku mkn sepanjang perjalanan ni....


breakfast di PD...mmg sedap rotinya & lembuuutttt aja....

melaka - ikan asam pedas....

taufu ni sedap.....

masak beramai2 - nasi goreng puteri hang li po....

kuewtiaw bandung....

nasi goreng ayam dara.....

BBQ


eh asal takdaq muka empunya blog ni.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
muka puassss mkn asap.......huhuhuhuhu....tp tudung maintain cung.....




- the end -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...