Adv

Monday, March 16, 2015

Gila


gila apakah ini..
tak puas-puas dulu ko gila
memenuhi hawa nafsu
tapi ko puas
bila kau kumiliki
akhirnya ku tersenyum..
kerana ku tahu aku tak segila dulu...............

kemahen aku kan..siap reka sajak lagi...gila apa lak aku kali ni..............

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


aku suka yg ada tone2 ni......


rembatan beli kat kawan...ropa boot car sale...rega up lah..tak sama macam retail price..semua new kecuali kuning pujaan hatiku tuh..green label blossom...memang cemar duli kali ini...minat punya pasal......... thanks wawa...senang lagi beli ropa ini..dari online..sebab real.....




ini reject tag..bl...aku nak sambo batik..sekali dah habis lah.........


buat julung julung kalinya cemar duli merafak sembah ha lah beratoq la ko pagi2 hari...depan aidijuma...dalam pukul 9pg aku dah p beratoq...ramai dah tgu depan..ok lah..dah beratoq baru tengok tudung aj masing2...ohh ada yang lawa di gambar kat luar tak lawa...jangan nak cerca aku eh....taste orang bukan semua sama.......limit wl dua helai aja..bl lagilah 1 seorang..aku beli utk kawan sekali ...takdaq upah2 eh...ni nak pkai bukan nak meniaga....... fahamlah aku rentak nya dah...beli tudung aj nih....

ini story lain....ropanya jiran sebelah aku ini perati aja tudung bl aku ropanya...up status dlm fb..sebab katanya dia tak dapat mencandat bl..dah p petang memang habis lah...    

sekarang, dah tererat silahturahim...kerana aidijuma kami betegur sapa...kan........tak kenal maka tak cinta........

dua kali beratoq ualllsss..........
hasil rembatan.........

dah beli pagi....terusla melaram petang hari.........yabeda bedu.....senang nak basuh "beramai-ramai".........




wekeend punya masakan...ketam tu licin makan...tak payah makan nasi ..ratah pun sedap.....alhamdulilah........

dinner......
lunch....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...